zaterdag 22 augustus 2009

arrived and doing well...

Hoi allemaal,

Even een korte update vanuit kaapstad! Het gaat goed hier!Ik heb een goede reis gehad.
Toen ik in johannesburg op mijn vlucht naar kaapstad wachte ontdekte ik dat ik van vlucht gewisseld was door de airline. Ik had geen telefoon of een telefoon nummer om mijn contact persoon te bellen. Dus ik zat al biddend in het vliegtuig dat mijn contact persoon op mij zal blijven wachten. haha. Eenmaal in kaapstad aangekomen kwam ik er achter dat mijn koffer niet mee was gekomen. Dit kwam omdat ik van vlucht ben gewisseld! Het is allemaal goed gekomen maar het was zeker een ervaring.

Het team is imiddels hier. Het is fijn om weer bijelkaar te zijn. We werken deze week met een coloured church. Ons schema begint vanaf morgen. Ik zie er echt naar uit om de scholen en townships in te gaan. 

We slapen in gast gezinnen... Aggie en ik slapen bij een gezin die midden in een township woont. Het is niet een van de veiligste buurten maar onze gastouders zorgen heel goed voor ons. En het huis heeft een grote poort :)

De jongelui hier zijn echt geweldig. Ze hangen dag en nacht bij ons in de kerk en ze zijn heel gretig naar Gods woord. 

Goed dit is even een hele snelle update!!

Blijf  voor ons bidden. We need it. 


Knuff, Marieke

1 opmerking:

Anoniem zei

hi Mariek,
Goed om te horen dat je een ondanks de vlucht wisseling goed bent aangekomen in kaapstad!

Heel veel zegen de komende tijd!De lieve groeten namens J-Max!
We staan achter jullie in gebed


liefs
stan-ielle