donderdag 17 december 2009

Dat is lang geleden...

Het is inderdaad al een hele tijd geleden dat ik mijn blog bijgehouden heb.
De afgelopen maanden zijn zo intense geweest dat ze eigenlijk ook zo voorbij gevlogen zijn.
Ik kijk terug op een bijzonder outreach. Een zeer heftige maar ook een hele indrukwekkende tijd.
Met als hoogte punt natuurlijk... een weekje met het hele team in Almelo
Wat was dat bijzonder om met mijn "family" mij mijn "familie" op bezoek te gaan. Het team heeft er ook onwijs van genoten en heeft zich heel thuis gevoeld in Almelo.


Inmiddels ben ik nu al ruim een maand weer terug op Nederlandse bodem.
En ik word eens flink verwend met kou en sneeuw! Heerlijk toch! Ik ben niet voor niets met de kerst thuis.
Wat geniet ik van de fellowship met vrienden en natuurlijk ook familie. Het lijkt bijna wel of ik niet ben weg geweest.
Verder vul ik mijn dagen met relaxen en op vistie gaan. Wel even wennen na 5 maanden gigantische drukte.
Het valt niet mee om verplicht te relaxen hehe. Maar het doet me goed!

Nog een paar weekjes en dan vlieg ik weer terug naar "huis".
En stiekem zie ik daar nu al een klein beetje weer naar uit. ( al was het alleen voor die heerlijke temperatuur van 30 graden)

Op naar een onvergetelijk 2010!

Geen opmerkingen: