donderdag 31 december 2009

En daar gaan we weer....

Wat heb ik toch een hekel aan om een koffer in te pakken!
Niet omdat het veel werk is maar omdat het voor mij altijd zo bitterzoet is.
Aan de ene kant staat een koffer inpakken voor mij gelijk aan iets nieuws, avontuur, en ook weerzien met anderen. Aan de anderkant staat een koffer in pakken ook voor afscheid nemen, een fase afsluiten en andere "wereld" achter laten. Het maakt al lang niet meer uit waar ik naar toe ga, waar ik vandaan kom... Telkens als de koffer weer inpak voel ik het zelfde. Dat bitter zoete gevoel! Wat zal ik thuis missen maar wat zie ik er naar uit om weer naar huis te gaan. Grappig, ik leef echt in twee werelden!
Hoe dan ook ik kijk terug op een bijzonder jaar. ( Met veel bitterzoete koffer momenten haha)

Ik heb genoten van mijn "vakantie" thuis! Ik ben zo ontzettend gezegend van links en rechts.
Misschien is deze keer de koffer inpakken toch ietsjes meer bitter dan zoet omdat ik jullie allemaal zo ontzettend ga missen!

Ik bid jullie allemaal een geweldig, gezegend, bijzonder, wonderlijk, vol van liefde, vreugdevol nieuw jaar toe!

Happy new Year

Geen opmerkingen: