zondag 10 januari 2010

Terug

Ben alweer een week terug in Australie.
Wat een omslag zeg! Zoveel dingen om weer aan te wennen. En dan heb ik het niet alleen over de 39 graden waar ik gelijk mee geconfronteerd werd. Nieuwe huisgenoten, nieuw teamgenoten.... nieuwe mensen op de basis. Aan de enekant voelt het alsof ik niet weg ben geweest maar aan de andere kant is het toch wennen. En ja hoor ook nu heb ik momenten dat ik "thuis" mis. Anyways... het gaat goed met me hoor. Ik begin te wennen aan het weer en de routine. Ben blij weer terug tezijn bij mijn team. Eigenlijk moet ik gewoon heel dankbaar zijn dat waar ik ook ga... ik altijd een thuis heb.

Ja, genieten, dat is iets wat ik denk ik meer moet leren.
misschien een goed voornemen voor 2010?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Marieke,
ik heb net je foto aan je ouders gestuurd. Mooi hoor je staat er goed, met die mooie vrolijke lach van je. Zo ken ik. Altijd als ik je zag, lachte je. Moest nog even danken aan je vorig berichtje, hoe je dat zo omschrijft dat je weer naar huis moest terwijl je eigenlijk al thuis was. Heel dubbel. Kan me dat niet echt voorstellen. Anyways, je hebt het Australisch ritme weer te pakken en daar ben ik blij om. We zijn heel dankbaar met het werk dat je doet, heb bewondering voor je. T'is niet niks wat je doet. Marieke, ook al ken ik je persoonlijk niet zo goed. Mis je wel hoor, dat stukje gewenning dat je ergens wel zat op zondag is er niet meer. Je bent terug om te werken voor de Heer die wij dienen. Geniet van de mooie momenten die Hij jouw dit jaar zal schenken.
Tot weerzien zal ik maar zeggen,
groetjes en Gods zegen voor jouw en je team LĂ©nida

pinksterbloempje zei

Mieks,, hoe gaat het met je???? Heb je je draai weer beetje gevonden,
Druk???? Jou kennende vast wel!!!!
Hoop dat je een ‘nog’ beter jaar gaat beleven en dat God echt vet veel gaat doen. Niet alleen in de mensen om jou heen,
God werkt ook in en door jou heen! Zo gaaf om daar een klein stukje van te mogen hebben gezien afgelopen kerst!
Ik hoop dat jij zelf ook mag zien hoe groot Zijn heerlijkheid is.dat wonderen en tekenen zullen gebeuren in Zijn naam wanneer je/jullie Hem aanroepen,
Weet dat ik veel voor je bid, als je gebedspunten heb dan hoor ik ze graag, kenne we gericht bidden 
Meis doet rustig aan,,, hele dikke hug van my!!!!